Brev:
Ondt i lænd og dårlig mave - kan jeg være gravid?
25. april 2007
Alder:
0 mdr.
Ondt i lænd og dårlig mave - kan jeg være gravid?
Hey Helen.
Jeg skrev til dig for et stykke tid siden ang. antidepressivt og graviditet. Jeg har snakket med min læge.;-)
Mit spørgsmål er så: Jeg har haft ondt i min lænd den sidste uges tid og har haft lidt dårlig mave.. Kan jeg være gravid?
Jeg skulle have fået min menstruation i morges men det er stadig ikke kommet. Jeg plejer ALTID og få det om morgenen. Min sidste første dag var d.25.03.07 min periode er altid på 32 dage.
Krydser finger for at jeg er gravid;-)
Hilsen A