Svar: Hvor langt kan jeg være henne?
2. februar 2007
Alder:
0 mdr.
Kære Mette
Tillykke med graviditeten, det bliver dejligt for Jonas at skulle være storebror:o) En positiv test er tegn på graviditet, så du er gravid.
Hvis sidste menstruations første dag var den 3. januar, så vil du have termin den 10. oktober og du vil således være 4 uger og 3 dage henne i graviditeten nu:o)
Rigtig meget held og lykke med det hele - ændringerne i dit bryst er helt normalt og det skal du ikke være bekymret over:o)
Knus og tillykke herfra:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske