Brev:
Hvor langt kan jeg være henne?
2. februar 2007
Alder:
0 mdr.
Hvor langt kan jeg være henne?
Hejsa
Jeg har et par spørgsmål! Jeg er mor til Jonas på 4 år, jeg har længe villet være gravid. Nu har jeg utrolig ondt i mine bryster især det venstre, min brystvorte er lidt hvid og helt hård.
Jeg skulle have haft min menses for 2 dage siden, kan man godt regne med graviditets testen nu?
Jeg tog nemlig en her til morgen og den viste 1 streg som er meget tydelig og den anden streg er også lidt tydelig.
Hvor langt er jeg henne? Min sidste menses dag var den 3 Januar altså første dag og det sluttede den 8 januar.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Knus Mette