Svar: Udebleven ægløsning?
24. januar 2007
Alder:
0 mdr.
Kære Smilet
Ja en naturlig forklaring kunne jo godt være at du faktisk er gravid og at det er lykkedes for jer. Men det kunne jo også godt tænkes at din ægløsning har ligget tidligere end fra de 14 dage, hvor du har taget en ægløsningstest.
Jeg tror ikke umiddelbart at du skal være bekymret, da du har regelmæssig menstruation. Hvis I går i seng sammen regelmæssigt fra din menstruation stopper og til en ny begynder, så burde I kunne ramme det rigtige tidspunkt.
Jeg tænker dog at det vil være relevant at du kontakter en gynækolog, får en undersøgelse og en snak om hvordan I skal forholde jer.
Krydser fingre for at det hele skyldes at den er der allerede nu:o) Rigtig god weekend.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske