Svar: Kan dårlig mave og ubehag være et symptom på graviditet
10. januar 2007
Alder:
0 mdr.
Kære Tine
Kvinder oplever rigtig mange forskellige signaler på at de er gravide og nogen får det generelt rigtig skidt i begyndelsen af graviditeten. Hormonerne kører jo rundt i kroppen og det kan give de mærkeligste symptomer.
At du har taget en graviditetstest som er negativ, kan jo godt hænge sammen med at du, hvis du er gravid, endnu ikke er gået så meget over tiden, så måske du skulle tage en ny, hvis ikke du får menstruation her i løbet af den næste uges tid.
Måske du har fået lidt maveinfektion, mange har jo noget roskildesyge i øjeblikket og måske der er et spirrende liv i din mave. Måske du allerede selv er kommet sandheden nærmere, når du får mit svar?
Jeg krydser fingre og håber på det bedste. Knus herfra og rigtig god weekend.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske