Brev:
Kan dårlig mave og ubehag være et symptom på graviditet
10. januar 2007
Alder:
0 mdr.
Kan dårlig mave og ubehag være et symptom på graviditet
Hej Helen
Jeg har kigget rundt i brevkassen for at se om dårlig mave, kvalme og ubehag kan være symptomer på graviditet, men har ikke helt kunne finde det rette svar.
Min mand og jeg prøver at blive gravide. I weekenden fik jeg menstruationssmerter og gik udfra at jeg i løbet af de næste dage ville få min menstruation. Min cyklus er på 31-32 dage og det ville passe med at jeg skulle have den mandag eller tirsdag.
Jeg har endnu ikke fået min menstruation, men den har før drillet så måske det bare er det.
Men siden mandag og de sidste tre dage har jeg haft det meget mærkeligt. Jeg har ubehag i maven og render hele tiden på toilettet. Jeg har kvalme og generelt ubehag. Er svimmel og har fået migræne, men det skyldes nok jeg ikke har spist så meget.
Som jeg kan læse mig frem til er det normalt med kvalme og ubehag hvis man er gravid, men ikke dårlig mave, snarere tværtimod eller?
Tog en graviditetstest i morges, som var negativ.
Ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Tine