Svar: Alkohol under graviditet
13. december 2003
Alder:
0 mdr.
Kære Jeanette
Tillykke tillykke.
Du skal tage det roligt og se hvad der sker. Du kan jo hverken gøre fra eller til. Det er bare vigtigt at du fra nu af ikke indtager alkohol, men sørger for at spise og drikke sundt og godt.
Derudover skal du henvende dig hos egen læge, som vil lave journal på dig og sørge for at du kommer videre i systemet, og bliver indkaldt til jordemoderkontrol mv.
Rigtig meget held og lykke. Du er naturligvis velkommen til at skrive igen, både undervejs i graviditeten og når du har fået en lille. Også et knus til dig.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske