Brev:
Ammeproblemer - 4 mdr.
13. december 2003
Alder:
4 mdr.
Ammeproblemer - 4 mdr.
Hej
Min datter på snart 4 mdr. er inden for de sidste 14 dage begyndt at brokke sig, når hun skal ammes. Når hun lægges til, bliver hun ofte som en flitsbue, bliver sur og ender til sidst med at blive ked af det. Problemet kan afhjælpes med, at jeg ligger mig ned og ammer hende i stedet, men jeg kan jo ikke ligge ned alle steder!
Hun har altid skulle have nogle pauser, når hun spiser, samt har hun altid været meget nysgerrig og let kunne afledes fra måltidet.
Jeg har både prøvet at mindske og forlænge tiden mellem amningerne, men det gør ikke en forskel.
Hun er ellers en meget glad, veltilpas pige, som næsten kun bliver ked af det i denne situation. Derfor påvirker det mig også meget, og i starten følte jeg at hun afviste mig.
Hvordan kan jeg få brudt denne onde cirkel?
Med venlig hilsen
June