Brev:
Alkohol under graviditet
13. december 2003
Alder:
0 mdr.
Alkohol under graviditet
Hej
Jeg har lige opdaget at jeg er gravid, og er nu i 8 uge. Dejligt dejligt, men jeg er lidt bekymret idet at jeg har været til to julefrokoster de to foregående weekender og har der indtaget en størrer mængde alkohol. Nu er jeg bekymret for barnet? Hvad skal jeg gøre? Jeg drikker ellers meget sjældent.
Knus og julehilsner
Jeanette