Svar: Råmælk i graviditeten?
2. december 2003
Alder:
0 mdr.
Hej med dig
Mange gange tillykke med graviditeten.
Det er fuldstændig naturligt at danne råmælk i graviditeten. Nogle kvinder lægger meget og andre slet ikke o gbegge del er helt normalt.
Bare tanken om det lille barn, kan af og til få mælken til at løbe, både før og efter fødslen.
Hvis det er meget voldsomt kan du blive nødt til at bruge ammeindlæg allerede nu. Du kan vælge at købe nogle engangsindlæg, og du kan også købe nogle der skal vaskes og kan bruges igen.
Fortsat held og lykke også med den forestående fødsel.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske