Brev:
Råmælk i graviditeten?
2. december 2003
Alder:
0 mdr.
Råmælk i graviditeten?
Hejsa!
Jeg er en pige på 20 somre, som er gravid for 1.gang i 30 uge...hver dag kommer der "væske" ud af mine bryster...det er gennemsigtigt, men klæbrigt...det er faktisk ved at blive en smule irriterende, da jeg næsten ikke kan ha´en trøje på, uden at man kan se igennem den at jeg "løber"...mit spørgsmål er bare om det er naturligt? Der er forhåbentlig ikke noget i vejen?
På forhånd, tak!