Svar: Jeg skulle have haft min menstruation i søndags
20. september 2006
Alder:
0 mdr.
Kære Mette
Hvor er det dejligt at I arbejder på at få en lille en mere og nu hvor du er gået over tiden, ja så er muligheden der jo for, at denne gang er lykkens gang:o)
Har du taget en graviditetstest? Da du skulle have haft din menstruation i søndags, så er du jo nu gået 4 dage over tiden, så du kan godt være heldig at en test vil vise positiv. så ned på apoteket med dig.
Hvis det ikke er lykkes denne gang, så synes jeg du skal bestille en tid hos en gynækolog. Hvis det er 1 år og 4 mdr siden du lagde p-pillerne og I i den periode slet ikke har brugt beskyttelse, så synes jeg det vil være helt relevant at du taler med en gynækolog om, hvordan I skal forholde jer. Det ved hun/han meget mere om end jeg gør.
Jeg krydser fingre for dig og din lille familie. Jeg er glad for at høre at du kunne bruge mit sidste råd:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske