Brev:
Jeg skulle have haft min menstruation i søndags
20. september 2006
Alder:
0 mdr.
Jeg skulle have haft min menstruation i søndags
Hej
Jeg har enormt mange menses smerter og jeg har haft min menstruation de sidst 3 mdr ved hver 3 uge. Og vi har et barn på 4 år og ønsker umætteligt et mere barn og jeg tænker næsten ikke på andet.
Jeg skulle have haft min menstruation i søndags, men den er ikke kommet endnu, men jeg kan mærke at jeg har menstruations smerter, det prikker og strækker i min æggestokke og min mave skulper lidt lidt, jeg synes min afførring er hård.
Kan jeg være gravid?
Hvad kan vi gøre for at det vil lykkes det er 1 år og 4 mdr siden jeg lagde mine p-piller.
Jeg håber du kan hjælpe mig med mine frustrationer over, at jeg endeligt vil så gerne være gravid, men det kan bare ikke lykkes.
Det var også mig som skrev til dig med at vores søn slog meget og vil ikke høre efter. 1000 tak for hjælpen han er blevet helt eksemplarisk.
Hilsen Mette