Svar: Hvordan føles brystspændinger?
22. august 2006
Alder:
0 mdr.
Hej med dig
Dumme spørgsmål findes ikke og hvordan skulle man kunne vide hvordan brystspændinger føles, når man ikke har prøvet det?
Det er faktisk sådan at brystspændinger er meget forskellige. Nogle kvinder oplever en prikkende og stikkende fornemmelse, præcis som du beskriver, andre at brysterne bliver tungere og får mere tyngde og atter andre at brysterne bliver spændte, hårde og ømme.
Det du fornemmer kan altså sagtens være brystspændinger:o)
Hvis du er gået 2-3 dage over tiden, så var det måske en meget god idé at tage en graviditetstest, hvis den er negativ, så slapper du måske så meget af at menstruationen går igang og så må I forsøge igen. Men hvis den er positiv....ja så er det jo bare rigtig dejligt.
Jeg krydser fingre og håber på det bedste:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske