Svar: Blod fra brystet
5. juli 2005
Alder:
0 mdr.
Kære Camilla
At lægge fra brystet i forbindelse med graviditet er ganske normalt. At du også bløder fra brystet må umiddelbart hænge sammen med at du har fået en lille rift på brystvorten, selv om du ikke umiddelbart kan se dette.
Jeg synes dog at det vil være relevant at du kontakter din læge pr telefon imorgen og hører om du kan få en lægelig forklaring. Du må meget gerne give mig en tilbagemelding.
Rigtig meget held og lykke med den forestående fødsel, som jo kan ske når som helst:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske