Brev:
Blod fra brystet
5. juli 2005
Alder:
0 mdr.
Blod fra brystet
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål vedr. mælk i brysterne. Jeg er her 4 dage før termin, begyndt at lægge fra det ene bryst, men jeg har opdaget at der også kommer blod med.
Jeg har godt læst at det er helt normalt at lægge fra brysterne inden fødsel, men hvorfor er der blod med?
Jeg kan ikke se der skulle være nogle rifter, sår eller lign. på brystvorten. Det startede igår aftes, men stoppede så igen, idag er det begyndt igen og jeg synes brystet er blevet lidt mere ømt omkring vorten.
Med venlig hilsen
Camilla