Brev:
Dagplejestart - 12 mdr.
6. juli 2005
Alder:
12 mdr.
Dagplejestart - 12 mdr.
Kære Helen
Min søn er nu fyldt et år og skal snart til at starte i dagpleje. Han er lige for tiden meget morsyg og skal helst være hos mig konstant (hvilket jeg nyder - specielt fordi det snart er slut.. snøft).
Det jeg gerne vil vide er hvordan vi bedst kan køre ham ind så han får en god start.
Hans dagplejemor havde ikke rigtig nogen bestemt måde at gøre det på og har derfor ladet det være op til mig.
Jeg har sat 14 dage af til projektet, men har brug for at høre din mening om, hvordan man gør det så smertefrit for os begge som muligt. Jeg vil meget gerne være der med ham, men jeg har også hørt om, at børnene så troede at det var et nyt sted de skulle være SAMMEN med forældrene, fordi forældrene havde brugt for lang tid på indkøringen og det ønsker jeg selvfølgelig ikke..
På forhånd tak