Svar: Hvor tidligt kan man mærke liv som 2. gangs gravid?
8. maj 2005
Alder:
0 mdr.
Kære Pia
Jeg er ikke i tvivl om at du ved hvordan liv føles, da det jo lyder som om at det er 2 gang du er gravid nu - og et stort tillykke med det.
At mærke liv i uge 10 er dog meget tidligt. Jeg har hørt flere gangsfødende tale om at de kunn mærke liv omkring uge 15, hvor de første gang først mærkede liv omkring uge 19/20.
Uanset hvad, så er det jo i hvert fald dejligt og jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke fortsat.
Måske er du længere henne end du tror?!
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske