Brev:
Hvor tidligt kan man mærke liv som 2. gangs gravid?
8. maj 2005
Alder:
0 mdr.
Hvor tidligt kan man mærke liv som 2. gangs gravid?
Hejsa
Hvor tidligt kan man mærke liv som 2. gangs gravid? - Første gang jeg var gravid, fattede jeg ikke hvad folk snakkede om med de der bobler..... før senere....
Men denne gang, vil jeg altså sværge på at jeg har mærket noget. Er det ren indbildning? - Eller kan det faktisk lade sig gøre? - Det er mest været om natten, når jeg har været oppe - og så lægger mig igen... - Men jeg er altså kun i 10. uge....
Jeg ved godt at livmoderen kun er på størrelse med en grapefrugt - og stadig ligger meget langt nede, men...
Kærlig hilsen
Pia 9+3