Brev:
Amning og medicin
9. maj 2005
Alder:
12 mdr.
Amning og medicin
Jeg ammer stadig min søn på næsten et år morgen og aften, og det vil jeg gerne blive ved med noget tid endnu. Nu er det sådan, at jeg skal have opereret to visdomstænder ud og i den forbindelse nok kommer til at tage en del smertestillende i form af Ipren, men må jeg det, når jeg ammer? Og hvad hvis jeg evt. også skal have penicillinkur efter operationen?
Er kommet helt i tvivl, om jeg skal vente med indgrebet til jeg er færdig med at amme, men på den anden side vil jeg jo også gerne have det overstået.
Håber, du kan hjælpe : )
Hilsen Camilla