Svar: Gravid med tvillinger
4. august 2004
Alder:
0 mdr.
Hejsa
Først et stort tillykke med graviditeten:o) og med tvillingerne:o), hvor er det dejligt for jer.
Umiddelbart tror jeg ikke der er nogen regler for, hvad der er bedst. Det er et individuelt skøn, men jeg synes det lyder som en god idé at lade børnene sove i samme seng.
En combivogn er også udmærket, så kan de ligge i lift først og i vognen, når de bliver lidt større.
Jeg vil foreslå dig at besøge nedenstående sider, som handler om tvillinger. Her kan du få forskellige råd også fra andre der enten er eller har været i samme situation.
www.tvillinger.com
www.flerlinger.dk/freja/
www.bogenomtvillinger.dk
Rigtig meget held og lykke med det.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske