Brev:
Gravid med tvillinger
4. august 2004
Alder:
0 mdr.
Gravid med tvillinger
Hejsa
Jeg er gravid i uge 19+2. Jeg vil gerne vide om det ikke er bedst tvillinger sover sammen fra små af? Altså i en tremmeseng imens de kan også videre.
Vi har købt en combivogn, håber de vil få glæde af den.
Venlig hilsen
En førstegangs fødende