Brev:
For tynd - 19 år
4. august 2004
Alder:
19 år
For tynd - 19 år
Hejsa
Jeg er meget glad for at have fundet sådan en hjemmeside.
Jeg er en meget tynd pige. Jeg er 19 år, vejer 52 kg og er rimelig høj 1,77 er min højde:)
Mit problem er at jeg ikke har løst til at spise, er der nogle vitaminer som gør mig sulten eller vitaminer jeg kan tage på af.
På forhånd tak
Hilsen KM