Svar: Utroskab
24. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Kære elendige
Jeg kan god forstå at du har det dårligt, men jeg vil undlade at gå nærmere ind i dette:o)
Du skriver at I brugte kondom, så sandsynligheden for at du er gravid med den anden mand er jo nok minimal.
I teorien kan du godt blive gravid med samleje på dag 9 i din cyklus, ægløsningen kan jo falde forskellige og sædceller kan jo også holde sig længe.
Jeg kan ikke give dig nogen garantier for hvem der er far til dit barn, men jeg håber det er den rigtige mand:o)
Fortsat held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske