Brev:
Utroskab
24. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Utroskab
Jeg har et skrækkeligt dilemma som er min egen elendige skyld. Efter vi har prøvet at blive gravide i snart 1 1/2 år, ser det nu ud til at være lykkedes, dette er vidunderligt. Men men men dag 9 i min sidste cyklus havde jeg sex med en anden mand (vi brugte kondom).
Jeg er dybt ulykkelig og skyldbetynget over, at det overhovedet skete, og nu er angsten stor for, at det i virkeligheden er ham, jeg er gravid med.
Mit spørgsmål er; hvor stor er sandsynligheden for at man kan blive gravid så tidligt i sin cyklus ?
Min cyklus har altid været meget regulær med 28-29 dages interval.
Med venlig hilsen
Den elendige