Svar: Hvad koster det?
29. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Kære Luise
Dejligt at I sådan går i tanker om at få børn.
Jeg har engang læst at det koster ca 1 mio danske kroner at have et barn fra det er 0-18 år alt incl. Det vil sige med udstyr, institutionspladser, legetøj, lejerture osv osv.
Hvis vi tænker for meget over det, så er der ingen af os der har råd:o)
I min artikel 'startudstyr til den lille ny' som du finder i artikelsamlingen her på siden, kan du læse om det mest nødvendige udstyr.
Husk at det godt kan betale sig at leje visse ting og at det er sjovere at købe, når man har født:o) God fornøjelse.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske