Brev:
Hvad koster det?
29. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Hvad koster det?
Hej Helen
Min kæreste og jeg har besluttet, at forsøge at blive gravide inden for kort tid :)
Det er en stor belsutning at forsøge at få et barn, og derfor vil vi naturligvis også gerne gøre det hele så godt som muligt !
Det jeg tænker på her er økonomien - hvad koster det at få et barn?
Selvfølge er det vidt forskelligt fra par til par, hvad man skal ud og inverstere i og hvad man kan få/låne fra andre, men hvad har man brug for, når der kommer en lille ny i huset?
Med venlig hilsen
Luise