Svar: Jeg glemmer hver måned en eller flere piller
26. maj 2004
Alder:
0 mdr.
P-piller er kun sikre, hvis man husker at tage dem, som man skal. Ellers så er der en potentiel risiko for graviditet.
Hvis du ikke ønsker at blive gravid, så skulle du måske kontakte lægen med henblik på at få en samtale omkring, hvilken præventionsform der ville være den bedste for dig, så du er helt sikker.
Hvis du tror at du er gravid, så må du tage en graviditetstest eller aflevere en urinprøve hos lægen og blive testet der.
Fortsat held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske