Brev:
Cyklus og for tidlig født?
27. maj 2004
Alder:
1 mdr.
Cyklus og for tidlig født?
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål vedr. cyklus som jeg håber du kan svare på, selvom det nok er lidt udenfor dit område?
Jeg fik beregnet min termin på min søn udfra en cyklus på 28 dage, da jeg tidligere var på p-piller og ikke vidste hvor lang min cyklus var.
Nu har jeg erfaret at den faktisk er 33 dage lang, hvilket jo er en del mere...
Hvor meget betyder det for beregning af termin? Hvor mange dage lægger man til i enden når der er tale om en længere cyklus?
Min søn blev i forvejen taget 2 uger før termin ved kejsersnit (han lå omvendt) og jeg synes det kunne være interessant at vide hvor meget for tidligt han egentlig blev taget. Han var nu stor nok (3050 og 53), men da dette er Italien og de føder små børn er deres grænse jo også anderledes.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Iben