Brev:
Jeg glemmer hver måned en eller flere piller
26. maj 2004
Alder:
0 mdr.
Jeg glemmer hver måned en eller flere piller
Jeg glemmer hver måned en eller flere piller, men har fået menstruation hver gang indtil videre. Nu er det bare, at jeg var nødt til at stoppe på mine piller før, fordi jeg havde fået dem væk. Men jeg var også nødt til at holde en større pause end de 7 dage fordi jeg ikke havde fået pillerne endnu. Hvad sker der så? Jeg har kvalme nogle gange og ondt i siden af ryggen.