Svar: Fertilitets ur
26. maj 2004
Alder:
0 mdr.
Hej med dig
Hvor gerne jeg end ville kan jeg ikke svare dig på det. Jeg har også set en udsendelse omkring dette ur i TV,- jeg tror prisen var omkrng 2000 kr og om det virker...tja.
Du kan jo også bruge den gamle metode, hvor du ser på dit udflåd. Der hvor du har ægløsning og nemmest ved graviditet, vil dit udflåd bliver længere og mere sammenhængende. Du vil f.eks. kunne 'strække' det i mellem to fingre.
Det metode er i hvert fald både ufarlig og gratis.
I kan jo også gøre det at I forsøger at være sammen, så meget som muligt. sandsynligheden for at I så 'rammer rigtigt' er jo større:o)
Ønsker dig det bedste og held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske