Svar: Gået over tid
11. marts 2009
Alder:
0 mdr.
Kære Nal
Jeg kan godt forstå at du er ved at være utålmodig og jeg krydser fingre for at der sker noget snart, hvis ikke du allerede er igang, så er weekenden måske det rigtige tidspunkt for jer :o)
Man kan desværre ikke, så vidt jeg ved, sige noget præcist om hvor meget eller hvor lidt barnet tager på de sidste uger. Hos nogle tager barnet lidt ekstra på, hos andre stagnerer vægten lidt - det tror jeg ikke du skal spekulere så meget over. Der er ikke nogen forskel på om man føder et barn på 3300, 3500 eller 3700g. Det går ikke hverken sværere eller lettere af den grund :o)
Det lyder som om at alt går stille og roligt den rigtig vej og du må væbne dig med tålmodighed, selvom det er svært - jeg ved det godt.
Det skal nok gå alt sammen, stort knus og rigtig meget held og lykke med den forestående fødsel. Glæder mig til at høre om den lille prins eller prinsesse :o)
Rigtig god weekend!
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske