Brev:
Gået over tid
11. marts 2009
Alder:
0 mdr.
Gået over tid
Hej Helen.
Så er jeg her igen :)
Jeg er nu gået 5 dage over tid og er meget utålmodig... og venter hele tiden på tegn af en slags på hvornår der sker-selvom jeg godt ved at man ikke altid får det. :)
Jeg var til jordemor på min terminsdato og der skønnet hun baby til at veje 3500. Hvis jeg nu går hele de 42uger ud inden at blive sat igang, bliver det så ikke en kæmpe baby jeg skal have ud? :o)
Hvor meget tager de på de uger man går over tid?
nogen siger nemlig at de taber sig, hvor andre siger at de stadig tager yderligere på?
Håber dog det bliver snart:)
Knus Nal