Svar: Hjemvendt fra første skanning
30. september 2008
Alder:
0 mdr.
Kære Mai-Brit
Hvor dejligt at høre at du har set hjerteblink og majbørn er gode børn (jeg har selv fødselsdag i maj :o)) ...
Det er naturligvis hårdt at få at vide, at det ene foster er gået til grunde, men det sker og var du ikke blevet scannet så tidligt, så havde du måske aldrig fået det at vide ... Du må prøve at holde fast i at der var en mening med det og at den lille spunk du nu har i maven ser ud til at være stærk og ligesom den skal være :o)
Hvor er det dejligt for jer, et stort tillykke og stort knus herfra og rigtig god weekend. Pas godt på dig selv:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske