Brev:
Hjemvendt fra første skanning
30. september 2008
Alder:
0 mdr.
Hjemvendt fra første skanning
Hej Helen,
Vil bare lige opdatere dig på min gravidtet;
Skanningen i dag viste to fostre men det ene var alt for lille og der var ikke hjerteblink.
Men det andet var superflot og har lige den størrelse som det skal have. ;-).
Så som det ser ud nu bliver Alfred storebror omkring d 18/5. ;-)
Skal skannes igen om 14 dage for se som det første foster er gået i sig selv og det andet stadig har det fint.
Mai-Brit