Svar: Opkast og gylp
18. juni 2008
Alder:
7 mdr.
Kære Mimi
Det lyder som om at du skal tage det helt roligt. Beskrivelsen af det gylp der kommer op lyder som mælk blandet med lidt mavesaft og det lyder helt okay og naturligt. Det lyder ikke som om at din datter på nogen måde er påvirket, hun spiser godt og gerne og virker glad, leger og udvikler sig på bedste vis.
Det kan naturligvis godt tænkes at hun sluger noget vand, når I bader, men da I elsker at være i poolen og har den mulighed hvor I bor (kan du ane min misundelse .. :o)) så synes jeg naturligvis at I skal bibeholde dette og nyde det.
Hun lyder som du skriver til at have det godt, være en fin og aktiv pige og at der kommer lidt halvfordøjet mælk op, når hun triller omkring og bevæger sig er helt okay - det er bare irriterende for dig, der har lidt ekstra vasketøj ... :o)
Rigtig god sommer til jer:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske