Brev:
Tandfrembrud og amning når man er gravid
19. juni 2008
Alder:
13 mdr.
Tandfrembrud og amning når man er gravid
Hej Helen!
Skal jeg være bekymret?? Katrine har nu fået de 2 øverste fortænder som hendes første tænder. Som tand nr. 3 kommer der nu en kindtand!! Og den 4. tand er på vej - det er en af de forreste og øverste.
Skal jeg være bekymret over at der ikke er dukket nogen op forneden endnu??
Et helt andet spørgsmål nu jeg er i gang :) jeg ammer fortsat Katrine hver aften inden hun bliver puttet - men jeg er også i den heldige situation at jeg er gravid!! I 9. uge ... hvor længe kan jeg amme endnu??
Mange tak for en dejlig brevkasse og hjemmeside.
Med venlig hilsen
Pernille