Brev:
Opkast og gylp
18. juni 2008
Alder:
7 mdr.
Opkast og gylp
Hej Helen.
- et spoergsmaal... og jeg kan se der er mange i koe...du har for travlt - toer naesten ikke skrive men venter taalmodigt.
Jeg synes min datter gylper meget. Jeg ved ikke rigtig om det er gylp eller opkast - om jeg skal vaere urolig eller hvad. Men jeg tror selv lidt det er fordi hun gerne vil over at lege lige efter hun har spist - om det saa er flaske eller om det er skemad.
Hvis jeg saetter hende op ruller hun lige over paa maven og saa gaar der ikke lang tid foer hun gylper. Det ligner mest savl med bitte smaa hvide stykker i. Saa det kommer ikke op som maelk. Maaske det kan vaere fordi hun sluger for meget vand naar hun er i poolen - eller maaske hun sluger meget af sit savl - hun savler meget!!!
Har lige faaet to taender og det har ikke gjort savleriet mindre... hun kan godt gylpe en ordentlig klat op, der saa ligger paa gulvet maaske 5-10 cm i diameter - skal jeg vaere bekymret og soege laege - eller tage det roligt. Hun har ingen feber - og det generer hende ikke - hun er glad nok!!!
Med venlig hilsen
Mimi