Svar: En grå tand
13. december 2009
Alder:
2 år, 10 mdr.
Kære Bettina
Man er nødt til at se din søns tand for at vurdere hvad det handler om og du kan sagtens med den alder han har, bestille tid hos børnetandplejen. De har normalt adresse på en af de lokale skoler.
Du er altså nødt til at få en vurdering af en tandlæge. De vil også kunne rtg.fotografere tanden og fortælle om den er beskadiget osv. ligesom de også vil kunne se om der er tale om manglende emalje, et slag, forkert tandbørstning osv.
Jeg skal sende dig et separat link med adresser og telefonnumre på børnetandplejen i den kommune du bor :)
Held og lykke med det og rigtig glædelig jul!
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske