Brev:
Dårlig ånde - 16 mdr.
13. december 2009
Alder:
16 mdr.
Dårlig ånde - 16 mdr.
Hej Helen,
Vores søn er nu 16 mdr. - og han er - og har "altid" været "en" af dem der bare IKKE kan lide at få børstet tænder, men jeg gennemfører så vidt muligt en grundig tandbørstning hver aften - dog under skrig og meget modstand, så derfor er det ikke hver aften at de bliver børstet lige grundigt. Om morgenen får han pt selv lov at "lege" med en tandbørste i munden.
Han bruger ret meget sut - både dag og nat.
Inden for de seneste uger har jeg ofte - og især om aftenen og morgenen noteret at han har mere eller mindre dårlig ånde.
Er det normalt at så små børn kan have dårlig ånde? kan det skyldes for dårlig tandbørstning? eller for meget suttebrug? eller har det noget at gøre med tandudbrud? (han har pt. fire tænder i udbrud og har i alt 13 tænder).
TAK
mange hilsner
Lone