Svar: Væk med arp
10. maj 2009
Alder:
2 år, 5 mdr.
Kære Pia
Det er lidt usædvanligt at så store børn har problemer med Arp - er du sikker på at det er Arp din dreng har? Det kunne måske være en form for børneeksem, der er børn, som får eksem i hovedbunden. Jeg synes du skal få lægen til at se, hvad det er.
Hvis det er eksem eller problemer med tør hovedbund, så kan han få vasket hår med en speciel shampoo. F.eks. A-Derma Exomega skumhårshampoo. Prøv at tale med dem på apoteket.
Håber det vil hjælpe jer lidt videre :o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske