Brev:
Væk med arp
10. maj 2009
Alder:
2 år, 5 mdr.
Væk med arp
Hej Helen
Jeg har en deng som er 2 år og 5 mdr. som har arp i hovedbunden. Ikke det er meget men jeg vil bare så gerne have det væk. Det som jeg gør nu er at når han er i bad, så smørre jeg hans hovedbund med baby-olie, lader det sidde og reder derefter med tættekam. Det virker egenlig okay men han syns ikke det er så "sjovt". Derfor vil jeg høre om der er noget andet som kan gøres????
Mange Hilsner
Pia