Brev:
Gråd om aftenen
6. juni 2008
Alder:
2 mdr.
Gråd om aftenen
Kære Helen
Min dreng på 8 uger tager sig en ordentlig skrigetur engang imellem om aften.
Jeg har på fornemmelsen det er fordi han er sulten, men han vil hverken tage imod bryst eller flaske med mme. Jeg så du havde foreslået til andre at bruge en engangssprøjte med mme, men det vil han heller ikke tage imod.
Faktisk skriger han endnu mere når man putter noget i munden på ham.
Kan det være fordi han er sulten, men endnu ikke er klar over dette?
Hilsen Vicki