Brev:
Står på tå
5. juni 2008
Alder:
9 mdr.
Står på tå
Hej Helen
Arthur er lige blevet 9 mdr og er blevet rigtig god til at kravle. Han har længe holdt af at stå hos mig og hoppe - og er nu begyndt at rejse sig op af ting.
Jeg har lagt mærke til at han næsten altid står på tå. Der er mange der har kommenteret det - også forældre til jævnaldrende babyer. Er det unormalt og noget at bekymre sig om?