Brev:
Vækst - stagnerer i højde og knogler
1. juni 2008
Alder:
2 år, 2 mdr.
Vækst - stagnerer i højde og knogler
Hej Helen,
For en gangs skyld et kort spørgsmål:
Skal det bekymre os at Fiona, som nu er 2 år og 2 måneder, nærmest ikke er vokset i højde og knogler i det hele taget (sko) i over et halvt år?
Hun vejer 11 kilo og måler ca 82-83 cm i højden. Hun har stort set hele sit liv ligget en kurve under gn.snit på vægten men faktisk ligget en kurve over gn.snit på højden - nu ligger hun "pludselig" en kurve under på begge.
Hun trives og udvikler sig ellers helt efter bogen, er kvik, sover fint og spiser generelt godt og sundt og varieret, dog har hun aldrig spist de store portioner.