Brev:
Tungen slår knuder
31. januar 2008
Alder:
18 mdr.
Tungen slår knuder
Hej Helen
Bare et lille spørgsmål herfra. Min datter er rigtig kvik til det med sproget, men jeg har lagt mærke til noget spøjst. Når hun forsøger sig med et nyt ord, bytter hun tit om på bogstaverne. I dag blev klud til ”kudl” og forleden blev bambi til ”bibam” – skal det være sådan?
Hun snakker nu i 2-ordssætninger hele tiden og enkelte 3-ords. Er også begyndt at sige lidt sværere ord som lilletå og støvsuger og sådan noget.
Vil lige nævne, at hun kan kravle (tænker på det med krydskoordinering) og er vild med at klatre, gå på tæer, hoppe og ”løbe” = hun går ”kapgang”, mens hun begejstret siger ”løber, løber” :-)
Hvornår kan børn egentlig løbe sådan rigtigt?
Med venlig hilsen
Sine