Brev:
Bullerbasse med temperament
31. oktober 2007
Alder:
17 mdr.
Bullerbasse med temperament
Hej Helen
Magnus er i dag 1 år og 5 måneder... Han er en rigtig glad dreng og en "bullerbasse", som elsker at lære nyt og opleve en masse.... Han siger mange ord, og kender forskel på ja og nej, også når han bliver spurgt. Han går i dagpleje, hvilket han er glad for...
Vi har problemer med hans temperament! Han bliver hidsig hvis der er noget han ikke må, forståligt nok :O) Men han kaster sig frem og tilbage og slår tit sit lille hovede i samme åndedrag.. :O( Han spiser heller ikke så meget i øjeblikket, og jeg føler selv, at han måske er inde i en lidt turbulent tid mht at lære hvornår man ikke må hvad?? Vi er ret konsekvente, men ind i mellem får han også sin vilje...
Om natten vågner han 1 - 2 gange og vrider sig, og man må ikke røre ham, heller ikke gå, han virker helt i sin egen verden... det ender med at jeg henter flasken! med lidt kold mælk, så falder han til ro....
Har fået tjekket ørerne, de er helt fine...
Håber du kan forstå mit lidt usammenhængende sprog, ved ikke helt hvad jeg skal gøre...
Mange knus fra
Magnus´s mor