Brev:
Hvor lang tid i bæresele, skråstol og autostol
16. oktober 2006
Alder:
2 mdr.
Hvor lang tid i bæresele,  skråstol og autostol
Mine spørgsmål går på flere ting.
Hvor lang tid af gangen kan barnet sidde i en bæresele (fra Babybjörn), og hvor lang tid om dagen i alt?
Vores lille er 8 uger, vejer 6,5, 60 cm lang.
Jeg spørger, fordi man får mange tvetydige svar. Nogle siger kort tid, andre så kort så muligt, flere endnu siger autostol, skråstol, bæresele mv. lagt sammen osv.
Mit andet spørgsmål er i forlængelse af det første. Vi overvejer meget at købe en skråstol, men vi synes det er mange penge at ofre på noget, som vi indtil videre ikke har haft brug for. Især fordi man umiddelbart kun må sidde i stolen 10 -15 min om dagen.
Til sidst vil jeg høre, hvor meget man må bruge de enkelte genstande om dagen...
Hvis man nu har siddet i skråstol, er blevet båret i bæresele, og man lige skal køre en tur ud og handle. Er der begrænsninger? Hvor lang tid ad gangen og om dagen?