Brev:
Øjenkontakt - 2 mdr.
23. februar 2016
Alder:
2 mdr.
Øjenkontakt - 2 mdr.
Hej Helen.
Jeg har en datter på næsten 10 uger og hun vil kun ha øjenkontakt når hun ligger på hendes legetæppe, pusleplads eller hendes stol hvis jeg sidder med hende på mine knæ og leger rideranke eller bare sidder med hende der, så er hun optaget af ALT muligt andet end hende øjenkontakt med os .. Kan kun fange hendes blik i 1 sekundt hvis jeg "tvinger" det frem med vriden fra både hendes og min side ...
Hvis hun ligger på puslepladsen og jeg så har øjenkontakt og prøver om hun vil reagerer på lyde ved øret for at hun vender sig vil hun ikke ...
Er det noget jeg skal være bekymret om, min sp prøvede og sidde med hende hvor hun lå på lårene men hun ville ikke reagerer på noget a det.. Hun kom ikke rigtig med andet bemærkning end at nå det vil hun ikke idag ...
Men efter det besøg har jeg virkelig været bekymret om vi gør det ordenligt.. Om vi har skadet vores barn, at hun ikke har fået den opmærksomhed hun skulle have til at udvikle sig ordenligt ..
Hvad kan jeg gøre ???
Hilsen Victorias mor