Brev:
Kan ikke drikke
17. november 2015
Alder:
9 mdr.
Kan ikke drikke
Hej Helen
Min datter på 9 måneder fejlsynker næsten hver gang hun drikker af almindelig kop.
Vi lader hende pt drikke af en tudekop for at få væske i hende, men det kan jo ikke fortsætte i evighed.
Er nogen børn bare længere tid om at lære det end andre?
Med venlig hilsen
Sussi